Glad över besök

Fick besök av självaste födelsedagsbarnet som hade med sig en enorm påse med krämbullar från ICA på Ålidhem..=) Glad blev jag över besök och ännu gladare blev jag av kaffe x2 å krämbulls=P Mätt å glada hela daga!! Sen följde jag med henne på Campus å fick lite gratis utskrifter.. Det är nice=) Så nu ska jag väl plugga in de jag har slitit å svarat på så jag blir Queen of Pingpongtenta på fredagmorgon så jag kan börja på läkemedelsräkning, klinisk kemi samt farmakologin sedan.. Mkt tentor här framöver å lite tid.. MEN millan klarar sin skola å den är MILJARDER gånger tuffare!! Å jag kan ju inte va sämre än henne..=P

Ikväll vet jag inte vad som händer, tror jag ska plugga några timmar å sen käka min underbara revbensspjäll som jag lagade till karln i helgen å så se på Familjen Annorlunda, det är ett nice program. Man blir lite avskräckt från att skaffa en hel massa barn iallafall å det är bra för studentbudgeten känner jag! Less på den granne som har lyssnat på samma skitdunkadunka hela dagen samtidigt som jag försökt ha Chopin i bakgrunden för att maximera inlärningsförmågan..

Kommentarer
Postat av: Carina

En riktig bra dag och ett STORT grattis och många kramar på din födelsedag önskar vi från Husum.

2009-03-04 @ 10:58:48
URL: http://www.cinacarina.blogspot.com
Postat av: Stina

hur har din egen födelsedag varit?? megakram

2009-03-04 @ 15:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0