Mååååndag

Usch vad trött jag blev, har sett på de tre föreläsningarna om klinisk kemi nu sen ja kom hem från skolan. Hon har verkligen en sööövande röst måste erkännas.. Jaja det var då kul att träffa lite folk på skolan och få lite mer klarhet(?) när det gäller steady state.. Antar att det bara är att gilla läget och strunta i att analysera så mkt.

Och idag faller det STOORA snöflingor, än är inte vintern slut=) FÅr se vad jag ska göra, eventuellt så drar jag mig iväg bort mot spåret annars få det bli en löptur eller en promenad. Huvudsaken är att jag får nån frisk luft!

jäkla busiga grannkatt som smet in två gånger in i vår korridor igår! Satte sig till och med i mitt fönster.. MEN SÖT är den iallafall=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0