Monday=D

Känns bra med en ny vecka faktiskt! Känns som om batterierna är laddade efter helgens bravader och motivationen är på topp! Var på skolan imorse på resurstimmar för läkemedelsräkning å sen så bestämnde vi att det blir film onsdagkväll hemma hos Emma=) Vad vi ska se är en senare fråga.. For sedan hem och dejta Stickan å sen blev det lunch medan jag såg sista avsnittet av Mia och Klara =/ Känns trist, de är ju grymma!

Skulle tvätta vid ett men när jag kommer dit så är det en annan som tvättar för fullt, jag säger att det är min tid men då pekar han på bokningslistan å säger att det är det visst inte. Kollar och ser att mitt rumsnummer är bortsuddat till förmån för hans nummer. MORR vad jag iNTE GILLAR TVÄTTSTUGOR! Räcker det inte att mina handdukar har blivit missfärgade pga. fucking jävla blekningsmedel från de som tvättat före mig?!?!? Grr..

Plugga lite till å sen gick jag och hälsade på Angelica och väldgästade henne på knäckisar och rostat med Gaudaost - MUMMA=) Gav henne klockan som jag införskaffade förra veckan och hon verka nöjd som få=) Skoj tycker jag trots att jag gärna hade behållit den för mig själv! Hörde rykten om att Sara var kung på att permanenta och att hon visste hur man gjorde för att få korkskruvar istället för vågigt hår.. Angelica har rullar.. HINT HINT

Ska plugga lite nu innan det blir time for running.. Kommer inte att va det mysigaste med tanke på att det är grått och slaskigt ute men vad gör man inte för endorfinkicken??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0