Ny dag - nya möjligheter!

Okej, planerna föe dagen är att nu sitta och plugga lite inför mrgondagens tenta sen gå bort på Nydala och åka en mil på spåret sen lunch å plugg/solning och därefter ta sista vaccinsprutan innan det är kvällning. Kvällen kommer spenderas med Stinavännen med en prommis och FIKA, vi ska köpa det svulstigaste som går att finna på ICA Ålidhem..=P

Jaja det blir nog bra det=) Hoppas nu bara att jag klarar tentan imorrn så jag inte måste skylla det vackra vädret och de underbara skidorna för ett U!! Det skulle vara mindre bra det.. =/

Jag är nog lite knepig på många sätt och vis, vet aldrig riktigt vad jag vill eller jo jag vet vad jag vill men inte hur jag ska lösa saker och ting så att det blir osm jag vill. Andra gånger vet jag inte vad jag vill alls.. Å så får jag vela mig fram i hela mitt liv typ. Men jag tror inte att jag är ensam på det området.. Nån som känner igen sig??



Vissa saker väcker fler och djupare minnen än andra.. =/

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Skönt att höra att du är på rätt sida Annika!! :) :) :)

2009-03-24 @ 14:12:03
URL: http://mikariana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0