Ny kurs

Det var jättetrevligt att träffa mamma och Carina över en lunch, blev att vi satte och å käka på restaurangen på NUS istället för det drog ut på tiden.. Dagens var ingen höjdare så vi köpte baguetter med potatissallad och rostbiff istälelt och så köpte vi smarriga godbitar efteråt. Usch vad mätt jag blev! Sen så var det bara att dra iväg upp på skolan för kursintriduktion. Känns som vi kommer att ha det vi gör ända fram till sommaren!!

Nu håller jag på att laga mkt mat, ungspannkaka med potatis, morötter och bacon en tonfiskpaj med curry och så kokar jag potatis till kvällens middag som blir mammas goda pölsa med mormors underbara rödbetor=) Duktig flicka akänner jag mig som=)

RECEPTET på ungspannkakan..

Hoppas på ett telefonsamtal ikväll..
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0