Precis vad jag behövde

Ett besök från Anna! Mitt lugn in Umeatown=) Fikade pistagesnäckor och chokladcrossianter från Ica, gottigott beskriver det bäst! Sen så spelade vi Back packer och jag vann helt otippat! Älskar att vinna=D

Fick stickor garn och ett mönster på en mössa i födelsedagspresent av henne och Daniel så nu ska jag återuppta mitt stickande hade jag tänkt. Det är typ samma sorts mössa som jag såg på marknan i somras och förälskade mig i! Färgen är ljuslila-mellanlila nånting och kommer att passa perfekt till min gråa jacka=) Bra tänkt Anna!!

Besöket gick jättebra, kändes skönt=) Varför ska man alltid gruva sig så mycket i onödan??





Dagen till ära bjuder jag på ett axplock av bilderna från musikturnen 2006..
Minns mitt glädjerus över vinsten av nåt frågesportspel som Anna hade med sig,
det är därför jag sitter under det prickiga täcket å sser dumm ut=P
Vad härligt det hade varit att åka ut på turne igen, det var livet å hyfsat betalt fick man åxa!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det var faktiskt kul nu såhär i efterhand :) Tack för en bra eftermiddag!

2009-03-05 @ 19:08:29
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Angie

Där ser du att det gick bra ändå! Man oroar sig nästan alltid i onödan :P kramis

2009-03-05 @ 21:56:14
URL: http://losangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0