Soligt

har just kommit in från min förmiddagspromenad i solen.. eller får man kalla de tmorgonpromenad om man går ut strax efter halv 9? Det var helt underbart iallafall, solen sken och jag blev piggare än vad jag var när jag vakande imorse.. Kändes som om jag ville ta död på tiden!! Tänk jag som alltid känr mig så göralös här i Umeå men nu känns det som om inte tiden räcker till! Har fårr erbjudande om att jobba på påsk men jag tror jag måste avböja eftersom jag bara är ledig de röda dagarna å då vill jag inte riksera att ta på mig jobb för om det blir kanonväder så kommer jag må skit över det!! Samtidigt om det blir äckligt väder under påsk så kommer jag säkert ångra om jag inte tog på mig att jobba.. SUCK! Jaja det blir nog ett nej så jag hinner njuta av Kråkberg några dagar..

Vilka solbrillor är snyggast? Själv gillar jag de pilotisarna bäst men de tror jag ligger nånstans hemma i Kråkberg.. Fast de passar nog bäst på sommaren..De andra funker mer nu på vårvintern tycker jag.. Ska väl skaffa mig ett par lite "kvinnligare" brillor åxå tror jag, får se om det blir nå likande som millan har på kortet eller om det blir ett par som är typ tigerfärgade eller vad det nu kallas.. 




Nu ska jag väl se till att plugga lite innan det är dags att käka lunch å bege sig till skolan..

Kommentarer
Postat av: Angie

Dom röda går fetbort, dom var ju gräsliga :S men 1an passar bäst nu kanske och pilotisar funkar alltid på sommaren :) vi får gå på sunbrillshopping när jag har råd så vi kan vara coola i sommar, haha ;)

2009-03-23 @ 10:48:22
URL: http://losangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0