Annika är mätt å då menar Annika mätt som i mätt

Japp så är det!
Var på bibblan från 9:00 till 11:45 sen så röstade jag i EUvalet. Röstade rött som i rött-rött, tycker att man ska stå för vad man röstar på så jag skriver det på bloggen. Inge hysch pysch här inte!

Sen blev det lunch på skolan för att träffa lite folk å sen back to MB för att försöka plugga en timme till, gick ganska bra förutom att det satt 3 snygga å pratsamma läkarstudenter bakom ryggen som jag till en början gatt snegla på och tjuvlyssna på.. Men tillslut lessnade jag på deras prat å satte på mig headsetet å satte på lugna favoriter å sjönk in i diabetesen..

Jag å Stina mätta å gladas i soffan på Origo=)

Sen blev det att gå i stormen till Stina för att PRATA DRICKA KAFFE å vara ALLMÄNT SOCIAL för det är bra skit tycker jag. å så slutade det med att vi drog oss till EPP på Origo för att svulla tacobuffé därav rubriken på inlägget. Millabus å jag drig sedan vidare ner på stan för att lyssna på standup - KUL=) Å sen cyklade jag uppför HELA svingen för att droppa av Milla på MIT. Vem fan behöver stadsbuss?? Vem fan behöver IKSU?? Vänner är till för att utnyttjas på ett eller annat sätt, så är det bara!  Kanske därför begreppet KK kom till?? Vem vet..

Redovisning på fredag, får förbereda mig inför den imorrnkväll helt enkelt för imorrn ska Milla få låna min dator i bilen ner till Övik. Jag gatt ju muta henne med nåt ju! jag måste ju dela allt det roliga in life med henne ju=)

Planerna för helgen verkar vara kirrade nu. Fest fredag å thats it! Men Johanna my love, gillar det namnet=)

Allt för länge sedan

Kommentarer
Postat av: Jonny

Haha, yes!! Äntligen är jag inte ensam om citatet "Vänner är till för att utnyttjas" :D



Även intressant vinkling där med KK ;)

2009-05-27 @ 23:32:58
URL: http://www.jonnystromberg.se
Postat av: Stina

du.. he va bra härligt att få hänga med dig en hel eftermiddag + middagen på origo var både god å kul!!!!

2009-05-28 @ 09:29:03
Postat av: Mikaela

Bra röstat :) !!!!!

2009-05-30 @ 12:29:13
URL: http://mikariana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0