Annika sitter under filten

Skum dag idag.. Fick nåt fel så jag frågade om jag fick gå hem vid 14 idag från vfun.. Sprang 12 km å sen så försökte jag styrketräna men jag va för svettig å slut för att orka träna. Men men det var ju bra ändå hoppas jag. Som låster på såren så hade jag en uppiggande konversation på msn ikväll medan jag har skirivt på mitt arbete..

- gör du annars?
-
skirver på rapporten
- va du jobbar och jobbar
-
mm har inge bätte för mig men jag fick då springa idag=) I solen:) inte dumt =)
 - springer du mkt?
 - typ 2-3 ggr i veckan blir det helst 3 men oftast 2:(
 - kk, tränar inget mer eller? för din figur är det ju inget fel på ;D
 -
jag åker skidor på vintern å så går jag sjuuukt mkt (enligt vissa källor) å så försöker jag att göra situps och träna med     hantlar ibland helst ett par ggr i veckan men det är svårt att motivera sig till det ganska tråkigt! TACK=)
 - det gör dig gott iaf så fortsätt med det :P
 - Va?
 - träningen gör dig gott menade jag =)
 -hehe du tror det?
 - haha det ser man, om man säger så ;) 
- Ahhaaa så jag ser vältränad ut, är det det du vill ha fram?
 - haha ja typ så ;) riktigt fin


Jaja lite smicker gör alltid gott=) Men jag tar det med en nypa salt, detr var ju ändå en karl som skrev å de är ju inte så petiga på hur man ser ut=P

Bild från nyårsfirandet=)

Kommentarer
Postat av: Miken

Trevligt med komplimanger! Vad händer imorgon kväll? peppad på fest?

2009-05-08 @ 16:50:50
URL: http://mikariana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0