Härligt ute och härligt i magen

japp det är det verkligen! Tänker gå bort till Nydala nu å plugga där istället så jag får lite miljöombyte och svalkning! Blev underbart gof lunch idag, bruna bönor, stekt korv (ja de som jag köpte på maxi BILLIGt förra veckan, hur gåoda som helst) å så rivna morötter till det. UNDERBART var orden.. Det bästa med det hela är att jag ahar en portion kvar av bönorna sen att värma på nån annan dag=) VARFÖR jag säger bara VARFÖR käkar man inte bruno bönor oftare?? det borde ju höra till basfödan ju! Nästa gång ska jag nog köpa en STOR korv bönor istället för en liten rackare, då kan jag äta MKT utan att det gör något=P

Vår kära pyramid som alla forskare vill förstöra!! =/

Kommentarer
Postat av: David Erik

Nåväl. Rättvisan ber mig att skriva en kommentar. Är ytterst inkompetent vad gäller kommentarskrivande. Måste figurera ut något som inte verkar helt hjärndött, samtidigt som det ska passa in till inlägget också. Hm.



"Bönor är skräp."



Jepp, det borde funka.

2009-05-19 @ 00:45:28
URL: http://www.davidochdavid.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0