Helgen

Lördag
Pluggade på förmiddagen sen så kom Peder hit och picknickade å läste bok tillsammans med mig och Mia utanför här.. När han hade dragit hemöver kom Millabus med 2 pojkar från Vilhelmina och hon meddelade mig att hon hade fixat fest till mig som plåster på såren för att hon skulle jobba på Origo. Jahapp tänkte jag, kan bli skoj det.. Mia bjöd på middag - tacotårta och det var helt sjukt gottigott! Sen gick jag till Carlshem i min döskalletröja som jag hade återfunnit hemma hos Milla, trodde den var gone forever..Hade helt glömt bort att hon hade lånat den av mig! Iallafall så kom jag dit och jag trodde att Mia och hennes vänner skulle joina oss men så blev det inte. Lyssnade på musik till en början, såg lite fotboll(!!!) och lite annat. Dök upp 2 brudar från IB sista året som skulle låna Anders bil för att åka på ersboda och köpa mjukglass(lång historia) men det slutade med att de festade med oss istället. Svulla chips, Euroshoppers cookies(underskattade) och så dracks det lite blandade drycker.. För mig blev det ett glas rosevin och Jäger, det är supernice! Spelade rockband, började ilite försiktigt med gitarr å sen avancerade jag till att testa trummorna(blandat resultat) å sen fick de mig att sjunga (vråla) en låt innan det var dags att dra till Origo som jag lyckats övertala de andra att överväga..

Sjukt bra musik spelades på origo hela kvällen men de hade visst fått in många klagomål på den.. Dansade mig sjukt svettig å så gick jag hem tillsammans med Daniel, en av de som bodde där jag hade varit på partaj. Satt hemma hos mog och snackade till efter 4 å jag släckte lampan 4:40.

Söndag
Mamma ringde 10:20 och väckte upp mig, det var bra annars hade jag nog sovit bort hela dagen. Åt frukost å sen ringde Linda och hörde om jag skulle hängs med å kolla på Idoluttagningen med henne och det ville jag förstås. Sprand iväg och gjorde bort handel å cykla sen till Nolia med henne. Såg väl inte så mkt av Idoluttagningen förutom den långa kön. Sen blev det som sagt loppis där, helt sjukt stort! Cykla ner på stan igen och fönstershoppade å blev bjuden på fika på Barista inne på MVG, de var helt otroligt gott kaffe och goda mackor!! Skildes åt när affärerna stängde och sen blev det att sitta ute i solen med Mia å 2 av hennes vänner tills klockan blev halv sex. For ut å spranf en timme, styrketränade, städade och höll på att dö svältdöden innan jag åt middag närmare nio på kvällen. Men det var gott! Käkade medPhimpho och Mi som hade lagat underbart gott stekt ris med curry och grejer. Blev glass å te på det=) Sen sov jag å därmed var helgen slut!

Kommentarer
Postat av: Gina

Jag har abonemang på 55 kr /månad så för mig är allt sånt gratis då tack och lov! Hur mycket man får betala per månad beror på i vilket skick dina tänder är i, jag är i andra graden men hade varit i första om dom inte sett att jag skulle få problem med visdomständerna. :P Annars tror jag att det skulle kosta typ 1500-2500kr per visdomstandsoperation! :S + att man då gatt betala för varje besök och det är väl kanske en hundring per gång. Så skaffa sånt där abonemang om du vet att du ska dra ut dom! :)

2009-05-04 @ 18:52:41
URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Milla

Awesome helg, as usuall ;D

2009-05-05 @ 08:19:51
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0