Kulturnatta

Typiskt med regn när det väl händer något nere på stan! Men men jag var då där från typ halv elva till fyra ändå! Shoppade lite med Emma först å sen med Johanna å så kom Millabus på slutet. Jag lyssnade på lite folkmusik på pub freja åxå där jag börja snacka med nån Anders som tyckte jag skulle börja att dansa schottis å sånt=) Får se om jag gör ett ryck till hösten! Tänk vad mkt mer folk man träffar när man är ensam på saker å ting! Å ås kollade vi förstås på Mia som var modell för Rut mfl..



















Hem till Milla sen för att läsa Cosmo/DRICKA KAFFE/rådgivning om smink å sånt inför hennes sittning. cykla hem(tar två min) å så sminkade jag mig, kirrade outfiten å så käkade jag en matlåda som jag haft i frysen sen påsk! Gott var det iallafall=) Va väl tänkt att vi skulle ner på stan men det regna så vi cyklade bort till carlshem å spelade Guitar hero=)


Tänk vad glad man kan bli av att vänta på bussen..

Buss ner till stan å sen blev det REXpremiär=) Hur kul som helst hade jag å jag fick till och med dansa bugg trots att Peder hade gömt sig någonstans där det inte gick att hitta honom. Tur vi hade magnus i sällskapet=)

På hemvägen blev det Pizza med Mia och Danne å sen så drog Danne hem en skylt som nu står utanför min dörr.. För att skydda personer för mina pizzasmaker - visst farligt att blanda gorgonzolaost, musslor, bacon och diverse annat gott enligt vissa!


Oj oj det ser INTE bra ut det här..

Kommentarer
Postat av: Milla

Det var en awesome kväll ^__^

Som det alltid blir då en milla finns i sällskapet ;D och en annika :) å en mia :)

2009-05-24 @ 14:53:05
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0