Ledig fredag

Första maj var en bra dag för Annika. Tog sovmorgon till halv 10 sen satt jag ute och solade med Mia. Vi gick sen ne rpå stan och kollade på första majtåget och lyssnadepå/sjöng Internationalen i folkhavet på torget.


Lessnade på smutskastningen av borgerliga politikerna och gick och köpte McFlurry istället. Satt nere i parken några timmar med Peder och Marie å sen blev det snabbfönstershopping på Makeupstore där Millabus mötte upp oss.

Middag på Grubbe - väldigt delikat, höll på att äta Millabus ur lägenheten!! Men hon ska ju liks flytta så det kanske var bra=P Det bjöds på korvstroganoff och jasminris - jag säger det igen KORV ÄR UNDERSKATTAT!!

Snygg brud i väntan på pizza..

Sen spelade vi tvspel, ett bilspel där Millan ALLTID fick stilmästare och jag körde in i mittenräcket.. Å så spelade vi ett kasst Sonicspel för 3+ som var för svårt för oss och avslutningsvis så spelade jag singstar för första gången..=P Skoj var det iallafall!!

Långprommis för min del hem från Grubbe och lite kallt blev det allt.. Hade bara min fina blåa tröja på mig, ingen mössa, inga vantar.. men men det som inte dödar det härdar!

Nu ska jag göra nån nytta men jag känner mig jättetrött i hela kroppen idag, don't know why=/

Kommentarer
Postat av: Milla

Fan vilken kung helg som vi har haft =)

2009-05-03 @ 20:41:38
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0