min tripp söderut

Var då på örnexpo på torsdag när jag var hemma hos pappa i Husum. Köpte inget där men jag bytte till Halebop vänner.. Sen så fick jag se galningar från finland som körde runt i ett stort klot med motorcyklar. Som final så kom Magnus Samuelsson å stod i mitten av den medan de körde. Huvva det var hemskt att veta hur farligt det var alltihop! Men det var samtidigt kul att titta på=)



 
Lite bilder in action..

Dansant och stark man.. även modig visade det sig!

Efter jag å pappa gått färdigt där så for vi en sväng på skokanonen men självklaet fanns inte skorna jag blev kär i i rätt storlek..=/ Men men jag sparade ju 200 spänn på det viset, alltid nåt. Grillmiddag, tvkväll å prinsessbakelser..=) Pappa vet hur han ska charma sin dotter..

Fredagmorgon blev det bullbak och hårtvätt/inpackning hos mormor och därefter blev att dra upp norrut till Umeå igen=) Träffa en gammal IDare på bussen åxå, hur trevlig som helst så det blev lite plugg den bussresan=P

Kvällen spenderade jag med en massa glatt IDfolk hos Oscar med ett stycke singstar..=P Man är ju ingen stjärna när det kommer till skönsång måste erkännas! Hehe men trevligt var det och jag blev utfordrad åxå för jag höll evigt på att dö av hunger..TACK OSCAR!!!

Idag började jag dagen med Hjärt- och lungfarmakaföreläsning i min kära säng å sen blev der en brakfrukost som vanligt.. Ska väl ner på stan å var där mest hela dygnet.. Det är ju Kulturnatta! =) Få se om jag får med mig nån trevlig filur dit ner..

Har återupptäckt det goda med kaffe med en skvätt mjölk, varm mjölk! Men då måste kaffet vara STARKT



Kommentarer
Postat av: M

Ajdå. Man är visst redan gammal när man är nyexad ;)

2009-05-24 @ 23:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0