My lördag

Ha gjort tenta på morgonen, känns som om det hade kunnat gå för sig! Men de hade gjort jättekonstigt å en fråga så jag fick alltså be tentavakten att rings lärarn som gjort tentan för att fråga.. Men hon svara inte så JAG fick prata med en annan lärare på kursen och sittaängst fram i tentasalen och ha högläsning över telelefon för att förklara frågan.. Sen skriva STORT på tavlan å att alla skulle få se hur de hade tänkt.. TEACHERS PET blir väl mitt nya smeknamn.. =P Kändes väldigt konstigt iallafal!

Sen fick jag besök av mammas kusinvitamin Håkan=) Vi gick ner på stan, inhandlade godis på hemköp å sen blev det Män som hatar kvinnor för hela slanten! Den är 2,5 timmar så jag va väl lite orolig för attt jag skulle bli less å rastlös men det kändes helt seriöst som om den bara va nån timme lång! Hur bra som helst alltså! Ganska lik boken åxå tycker jag att den var förutom att det inte var nånting alls om Mikaels kollega som han ha som KK i boken.. MEN jag antar att ALLT inte får plats på film.. Fem klaffar får den iallafall=)

Ballar av stål - helt sjukt klipp

Sen så blev det tre kronor och pizza för mig (självklart!) och hamburgare för Håkan. Kaffe på hemmaplan medan jag introducerades i Ballar av stål på femmans webbtv - FAN VAD BRA=) Bäst tycker jag om den där djävulen, tänk om man kunde ha gjort såna knäppa grejer ibland, tänk vad kul man skulle ha!!! Det närmsta jag kan komma ballar av stål är väl diverse restaurangbesök med Millanbus och diverse headsetsamtal.. Glömmer aldrig då jag snakcade stjärnbilder med Isak över telefonen när jag gick på tvistevägen en kväll... " "JAG SER DEN INTE!" hehe fan vad skoj det var!

Vissa dagar känner jag att jag saknar den pojken, han var/är  verkligen fin! =) Tänk vilken tur jag hade som fick uppleva ett halvår tillsammans med den killen=)



Nu hoppas jag verkligen att tentan gick bra! Orkar inte ladda inför ytterligare ett matteprov!



Kommentarer
Postat av: Anna

Håller tummarna för att tentan gick bra! :)

2009-05-10 @ 09:04:35
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0