SÖNDAG

Har varit ute å sprungit nu å så plocka juag upp cykeln nere på stan när jag liks var ute. Ska väl läsa lite ute i solen idag å så är det i valet å kvalet vad jag ska göra ikväll. har både lust att sätta mig in i EUvalet med Stina å umgås med henne samtidigt som det hade varit underbart å lyssna på vårkonserten..Hm samtidigt så är det även dansföreställning på folkets hus med Mia å hennes klass. HÅRT val måste jag säga!

Blev iallafall att fara på Kristins fest igår å surra med klassisarna. Trevligt men jag lessna  å drog mig hemåt.

Vissa personer trivs man mer med än med andra, så är det bara. Måste bara acceptera det. Helst skulle jag vilja trivas lika bra med alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0