Vad jag gjorde igår..

ja det blev att sitta ute efter löpturen och läsa DN och lite medicinsk teknik för sjuksköterskor. nice det förutom att jag höll på att dö av värmeslag å av att INGEN hade tid att umgås med lilla mig.. MEN tillslut så svarade Linda och hon va pepp på att käka glass med mig =) Vi satte oss nedanför Statoil vid älven och surra å smaska.. Det var good times=)
En kom Emil dit å så gick vi på en promenad längs älven, hur vackert som helst!

Kom hem, tvärlaga middag, kolla på nätet om EU å så blev det filmkväll på Carlshem, såg två bra filmer=) å så käka vi kladdkaka of course! =P Jag är lättövertalad att haka på saker om det involverar antingen 1. Kladdkaka 2. Glass 3. kombineras punkt 1 och 2 eller 4. punkt 1 med  sprutgrädde=P

This song makes me happy=)
Spelas MINST 2 ggr per dag i min lilla håla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0