Without her i would die!

MILLABUS är BÄST! Jag skulle inte vara mkt utan henne..=)
Hon bjöd mig på mat IGEN idag när jag höll på att lida kaffedöden då jag inte druckit kaffe sedan halv nio i morse å klockan va väl sex eller nåt.. Hällde i mig två koppar medan jag spelade tvspel å hon lagade underbar chiliconcarne till moi=)

Å så har hon stulit en fotboll åt mig idag, en utan luft.. Eller med lite luft.. Ska fixa det till helgen tror jag..

Anledningen till att jag var på fel sida av stan var att jag Johanna och Lisa hade cyklat bort till Umedalen direkt efter praktiken för att hälsa på Ann Marie och hennes lille ponke=) Han va hur söt som helst, STORA blåa ögon=)

Fick sätta två PVK idag å det gick jättebra! Å så fick jag ta venprov på en utan kärl som dessutom var stickrädd.. Men jag fick blod i 3/4 rör.. När jag sen skulle byta till ett annat kärl gick jag bet å då fick sköterskan ta över. Premiär för mig att ta venprov på praktiken å premiär ever på en fot! =)

Bra dag trots att jag känner mig jättetrött!!!

Kuuul är det att bli uppskryten av patienter=) Gör mig glad=)

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad vore du utan mig?;P Det kan man ju fråga sig. Bäst var ju ändå:



"Å så har hon stulit en fotboll åt mig idag, en utan luft.. Eller med lite luft.. Ska fixa det till helgen tror jag.."



Klockrent ^__^

2009-05-12 @ 13:12:34
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0