Annika är panikhungrig hela dagen

Jaaa intressant rubrik va?? Började dagen med att stiga upp å käka brakfrukost för att jag skulle hålla mig ett tag.. Duschade å gick sedan till Sara å Kevin för att hämta keps. Sen spontanbesökte jag Angelica å busade med henne å drack delikat kaffe å goda bullar. Gick hem å hämtade lånekort å gick på MB för att skriva ut papper å låna en bok. MEN boken var utlånad så jag gatt sitta å skriva av lite medan jag läste ur det exet som fanns inne, en sån där med röd plutt nii vet som piper om man skulle råka stoppa den i väskan å gå hem. SÅ summan av kardemumman satt jag där till klockan var ett å min mage var huuungrigast ever.. Gick hem å tog en sen lunch med blodpudding å knäckebröd å en stor kopp lakritste. Jaha då trodde jag att jag skulle klara mig ett tag..MEN klockan fyra var det sags igen(efter att jag inte gjort mer än att kramas å slösurfa å läst skolgrejs i typ en kvart) så jag började laga en vegetarisk lasagne.. MEN jag orkade inte vänta på att den skulle bli färdig så jag micrade en GIGANTISK matllåda( som mamma hade gjort förstås, annars brukar de vara rätt småa) med stuvade makaroner, korv å bacon. GÖTT säger jag GÖTT säger min kropp som gett sig fan på att sluka allt den får tag på denna dagen.. Antar att det är bra, förra veckan ladddade jag inför partajs med en godispåse å macka till lunch efter en timmes löptur å så en grönsakssoppa MINUS bröd till middag.. Å då gick det som det gick inte sant Milla?? ;)

Nu sitter jag å smuttar på ett glas kaffe med mjölk å myser till det under min filt..=) Måste vila upp mig innan kvällens gladheter sätter igång!

åh vilken fin kommentar milla skrev i förra inlägget, jag blir kär! =)


Kommentarer
Postat av: Milla

Jo det gick som det gick.... Men nu är vi kvitt ;)

2009-11-08 @ 18:40:05
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0