Danskväll

Blidde att fara ut på Skogis å dansa styrdans.. Bugg is the shit!!! Kommer inte ihåg jag hade det så roligt sist:) Hakade på Emma å Ida i min klass å en kompis till henne. Träffade en kille som jag småprata med på praktiken i våras som läste till läkare å jag fick verkligen ta död på mina fördomar om läkare. Han var renskötare från Gällivare och var astrevlig, inte ett rikemansbarn med läkare till föräldrar å en dryg attityd.. =) Dansade sjuuukt många danser, tre sista danser;)

måste verkligen fara nåsta gång det är nå dans på G, levde verkligen upp! :)


Idag har jag gått 2.5 timmar å så har jag fika med Stina å haft det mysigt. Pluggat lite på förmiddagen å så nu sedan 18 ungefär samt ändra status på facebook.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0