halloween

Vart att fara på fest på Nydalahöjd hos Johanna å träffa hennes klasskompisar, med mig tog jag Millabus - självklart! Trots att hon inte var superpepp på att festa.. Men det blev fest det lovar jag! Fick bugga med lieamannen, det var nice!!! =)Mina första minnesluckor ever är från igårkväll, var helt övertygad om att Milla hade snott min mobil å messat när jag läste i skickatmappen imorse men icket, icket jag hade själv dikterat ihop några söta sms.. ;)

Fantomen var en rolig filur;)


Idag har jag agerat hemmafru på Kuratorvägen, käkat pizza med Maria:) å hängt med Millabus som fick såga min uppgift inför morgondagen.. har seminarium å det kommer att gå mindre bra med tanke på att tröttheten slog till vid 16:tiden lagom till att jag skulle förbereda mig inför seminariet.

Träffade på en gammal klasskompis (linnea som följde med till Thailand) på pizzzerian å så hennes roomie Danne (som bakade kladdkaka till mig i våras) å så Anders (jaa Millas Anders) å snackade lite med dom. Slutade med att jag messade Danne å vi tog en prommis nere vid älven nyss, inte en dag för tidigt jag träffade  den pojken:)

Fan jag är lyckligast ever känns det som, jag omger mig med personer som jag tycker om på riktigt å som tycker om mig åxå å de visar det! Jag trivs med min vardag (skulle slita mig mer från datorn dock å kanske börja spela sax igen) å jag trivs rätt bra med programmet (känner dock att jag skulle vilja läsa mer sociologi å psykologi å bli nåt inom det istället men sjuksköterska är ju helt okej). WUNDERBART:)



Har hört det ryktas om att sex är bra vid fullmåne.. Är det nån annan som hört talas om det?
Hur kan man då lägga tentor vid fullmåne isf?? Det måste ju vara ett sätt för lärarna att sätta dit studenterna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0