Hehe

" Jag gjorde ju en orgasm men då hade du inte kommit än"

Fan Milla hon är rolig hon..

Steg upp i ottan idag å gick på Boodypump 7:15.. Gick skitbra faktiskt! Kroppen var mer vaken än vad jag trodde den skulle vara den tiden på morgonen. Sen så skulle jag ha föreläsning kl 10 men den blev inställd så jag satte mig på MB å pluggade till strax efter 12. Tog lunch på skolan å sen en timmes föreläsning till 14. fixade en bok å sen gick jag hem till Milla å fikade gadaste fikat i stan amtidigt som jag pluggade njursjukdomar. Njurarna är de mestr komplicerade i människokroppen känns det som.. Men det ska väl falla på plats tids nig hoppas jag.

ungefär såhär glad är jag när jag får vara med Milla..;)

Sen blev det tvärmiddag å så sprang(jag jag sprang å korrisida cyklade bredvid) till skolan för KTC men Nina. Fan fan fan vad trött jag var innan slutet, när klockan hade passerat åtta var min hjärna i ortest å ögonlocken hade för längesedan gett upp.

En av alla läskiga patienter på KTC..


Så då blev drt att gå till Origo å möta upp glada IDare å umgås lite innna hemgång.kastade ut Milla från mig nyss med en skiva russinlimpa så hon skulle ha frukost imorrn. Hon vägrade ta recept innan hon hade smakat på den, kanske trodde hon att den inte skulle vara god... Men vadå?? det var ju JAG, MOI som hade bakat den ju!

Milla med Bjööörns kofta:)



Fick gulligaste smset idag<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

du blev ju bra i håret vad tycker de andra. kram mamma

2009-11-08 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0