Sen sist

Känner att livet bara rullar på hur fort som helst just nu! Vart har den här veckan tagit vägen egentligen?? Mina superenergiska dagar på måndag å tisdag slog tillbaka på resten av veckan då jag känt mig mest slö..=/

ONSDAG

ica fick eg ett besök direkt då de öppnade och där rådde det KAOS, ångrade verkligen att jag inte valt Coop när jag föröskte hitta allt jag behövde! Sen var det skola till 15.00, sen så räddade min klassis Evelina mig ifrån blodsockerfall genom att låna min en tia till en macka- kändes mkt bättre efteråt! Hon är som en mamma till mig när det gäller mat å träning kan man säga;) For med henne på Bodypump iallafall å jag tog i så det kändes som om jag ville gråta!!! Men emellan alla övningar så försökte jag att klämma fram ett leende till instruktören som för övrigt påminde mkt om min favvolärare på Instutionen för omvårdnad. Därför gatt jag vara en glad "kund".

Gick hem å lagade middag till Stina och mig å sen så fortsatte vi hem till henne för kaffe å fika/godis. Lakrits är UNDERSKATTAT måste jag påpeka - jäkla gott!!! Stina uppskattade middagen å sin lunchlåda som hon fick med hem verkar det som med tanke på hennes kommentar i förra inlägget:)

tänk att jag har en så fin vän som dessutom är en bra kock!! tack för matlådan!!!!!!!!!!!!!!!

Sånt värmer att höra:) När jag kom hem så tänkte jag plugga lite men då blev det långkärare med mamma å så msn med Emil:) Tog med mig datorn i säng å så på VVL:s läarande luncher-föreläsning om "Antibiotika i tid och otid". Tips att gå in på deras sida å kika, de finns en hel massa olika intressanta föreläsningar där:) Sen så sovb jag..

TORSDAG
Tog en vilodag från träningen å det känns idag måste jag säga, kropppen hann känna efter å märkte att jag hade tärnat sedan söndagkväll.. Plus samma sak förra veckan.. Men iallafall så blev det lite plugg på morgonen å sen en promenad nere vid älven på nån timme å så på Coop för att köpa onyttigt bröd att trycka i mig till lunch för jag var så sjuuukt sugen på KAFFE Å MACKLUNCH:) Det är det bästa! Sen blev det grupparbete på skolan å vi satt väl till 17-nångång med det.. Gav nada måste erkännas, hoppas seminariet ger nåt iallafall så man inte har förberett det i onödan. Kom hem å lagade lite mat å läste lite på Tomas arbete om IKSU innan jag hakade på Milla till Anders för att svulla KLADDKAKA å GRÄDDE å TRE KOPPAR KAFFE å TVÅ MUGGAR TE samt se på film som va sjuuukt sjuuuk men BRA:) The Ugly Truth hette den..



Gick sedan hem till Millabus å lekte lite innan jag gick hem till sötjonny. Så det blev inge plugg den kvällen heller med andra ord. Skyller på mitt ultrakassa humör under dagen som förvärrades av att kommunikatione/informationen inte riktigt funkade med gruppen.. Men i slutändan blev allt bra igen med hjälp av Millabus:)

Fredag
Sjuuukt sliten då väckarn ringde men det hördes visst vara mitt eget fel, jag skyller på Jonny som pratar så himla mkt när man ska sova..;) kom mig iallafall upp på benen å så gick jag med Emma S i min klass på bodybalance som var jätteskönt. Nu sitter jag å äter frukost och försöker ignorera det hemska regnet.. Tänkte egentligen gå bort på MBv men det blir plugg hemmavid istället!!! våga vägra regnet!!!

Har tagit upp korv från frysen så jag tänkte göra några portioner korvstroganoff å ris att stoppa i frysen å så kanske jag slänger ihop min tonfiskpaj åxå så man slipper laga mat varje dag. Får se vad som händer ikväll, va nån ID08 fest men jag vet inte om jag orkar gå. Inte peppande att fara ner på systemet idag då det regnar plus att det tar tid från pluggandet. KL 16 tänkte jag iallafall fara på Stepmuskel med Millabus å det lät som om Emma skulle haka på åxå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0