Slödag

Okrkar inte göra nåt typ.. Regnet faller utanför rummet och jag längtar bara hem till vintern och snön. Får se om jag åker upp efter tentan på torsdag till mamma! Men jag skulle ha haft skjuts, är det nån som ska uppöver eller neröver till helgen??

Tänk er SNÖ SKIDOR och ANDVENTSMYS hemma i fjällen!!!!

Fick finbesök igår av Carrobarro och hennes Tobias, de är för söta tillsammans=) Riktigt trevlig pojke det där.. :)

For till Jonny sen på kvällen och såg film med några andra IDare, David Erik(eller var det Erik David??) somnade då söt tbredvid mig i soffan..;)

Känns som om hjärtat ska trilla ur kroppen när jag tittar in i dina ögon..

Kommentarer
Postat av: Milla

"For till Jonny sen på kvällen och såg film med några andra IDare"



Det är bra att du ser dig själv som en IDare i hjärtat ;P

2009-11-30 @ 15:47:04
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0