Söndag igen

Tänk vad veckorna går fort!!! Redan söndag igen å vad har jag då pysslat med?? Jo, söndagspromenad runt Nydalasjön förstås! =) Pratade länge med mamma å så lyssnade jag på Twilight:) Den är faktiskt riktigt bra!

Innan promenaden läste jag 2 timmar blodsjukdomar, något jag hade räknat med skulle ta 20 min.. Så korridoren är inte städad än å jag har inte varit på IKSU för det passet ja tänkte gå på var inställt=/ MEN då var det så gulligt att Elin i min klass messade å undrade om jag skulle fälja med henne på Bodypump istället. Så det är planen nu.. Får se om Carro kan hämta mig efter träningen så jag får umgås med henne å hennes mamma (Helena som är best in the world på att göra potatisgratäng) borta på Ersboda där de är i helgen.

Igårkväll med det en jättemysig middag med Phimpho oh Oanh som bodde här förra året, vi käkade en massa olika sallader å så cheesecake till efterrätt:) Diskuterade karlar(vad annars??) å jag sa förstås för mkt som vanligt och fick sitta där med blosssande kinder;) Därefter gick jag över till kollektivet på språkgränd där de var födelsedagsfest för Emma R i min klass. Mkt trevligt folk=) De drog ner på stan men jag gick på NH där ett par från min klass hade gått å så min äldrekursare Christoffer, alltid lika kul att träffa honom! Det är en finpojk det:)

När vi viftade på rumpan som mest komme det en långhårig snygging.. Med sig hade han bla härligaste David som dansade i neon tillsammans med MOI hela kvällen lång! =) Träffade Gina utanför NH åxå, trevligt=)

Vad jag har lärt mig av den här kvällen är att man ska passa sig för lekparkar när det är mörkt ute, det kan finnas gropar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0