tiden springer iväg..

Började plugga vid 9 imorse å dagen bara rann iväg trots att jag inte slösurfade nåt! men det känns inte som om jag lär mig nåt ändå.. inte bra det! Iallafall så slutade jag plugga strax efter 3 för att fixa en tidig middag innan jag skulle gå ner på stan med min alldeles egna Millabus. Vi gick runt lite på stan å så köpte jag födelsedagskort till pappa:) Det var jättesött:) Så det är postat och allt! Duktig dotter må jag säga..

Men varför skulle vi då ner på stan då? Jooo jag såg att det var en föreläsning om HBTQ på Café Station och blev sugen på att gå.. Så så blev det och vi lyxade till det och köpte fika å allt! Vi får ju inte bli dumsnåla.. ;) Men nu får det inte bli mer att käka ute i veckan så är det bara! Ska ju införskaffa IKSU kort hade jag tänkt å då behövs pengar.. PLUS att det behövs en massa pengar till att föda mig!!! Kan äta, jag lovar, HUUUUR mkt som helst!

Nu ska jag snart lägga mig och sova, bodypump kl 7:15 imorrn står på schemat å sen ska jag väl försöka vara en duktig student å plugga resten av dagen. Blir bra det för det är väl ändå skitväder hela dagen imorrn åxå skulle jag tro! Näää skåpäta lite till nu innan det är bedtime for real!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0