Tisdagen

Komme mig upp ur sängen efter frukost iallafall å jag kokade mig mitt kaffe som dock fick intas per os. Men men det funkade iallafall för jag komme i tid till skolan för vårt grupparbete:) Har känt mig rätt pigg men jag svävar mellan okunskap å panik mot känslan av att jag kommer att kicka ass på tentan å att det är luuugnt för jag kan ju det här.

Var och lyssnade på en föreläsning om klimatet och det stundande klimatmötet i Köpenhamn. Va en skitstörig kille i publiken som sa diverse roliga/dumma kommentarer.. Bästa var denna:

"Hur vet man att isarna smälter då?!?!?"
*lol*




Vad kvällen har att bjuda på vet jag inte men troligen blir det att plugga.. What else liksom?? ;) Hoppas på en god nattsömn inatt, kanske var för ovan att ligga i min egen säng? Va ju ett tag sen sist.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0