Annika goes fnissig

Sture är bra rolig han.. Har haft nå småflaskor med Aquavit å nå gin i kylskåpet väldigt länge å mamma hörtes vara trött att se dem så idag efter middagen kom han på att vi skulle dricka upp dom. Okej tänkte jag å tjingade på Gin;) Å så hade han nå absolute vodka i källarna som vi skulle smaka på tyckte han i brist på whisky.. Vi drack på äkta norrländskt sätt, RENT.. Det gick ju ner å jag blev lite varmare i kroppen. Å visst blev det liiite roligare att utmama mamma i backpacker 3;) Fast Sture är kung, det är han. Ska väl dricka kaffe snart medan de andra spelar bingolotto med grannen som tagit med sig glass bingolotto till ära=) Vi har det inte sämre än vad vi gör det här i kråkberg..

Till nåt mer seriösare, kom på igår att ja nog aldrig kommer att bli lika kär/förälskad som jag var i Isak.. Kändes som om rummet snurrade runt när han var i det och jag flög när jag såg honom.. Men mamma påminde mig om att allt inte var en dans på rosor när vi var tillsammans. Typ att jag tvekade hela tiden å att jag kände att han försakade något den gången jag kom upp till Luleå. Å typ att jag å min familj inte var lika fin som hans.. MEN när jag tänker tillbaka på den tiden så ser jag bara den underbara känslan som fyllde mig.. MEn den tiden är över och kommer aldrig mer tillbaka.. tror jag iallafall. Man kan inte få samma känsla för någon annan, varje människa är unik och man tycker om dem på olika sätt å de väcker olika känslor hos en..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0