Bedömning

Hade min bedömning på praktiken idag, gick bättre än förväntat! Känns alltid bra att få höra positiva saker om sig själv:) Men kvälllen har varit skitlugn idag, nästan tråkigt! Men det kan ha varit bra för jag har inte känt mig tipptopp rent hälsomässigt idag å igår.

har nästinatill bestämt mig för att göra det enkelt för mig å fokusera på förstoppning i den andra delen av uppgiften, tänker ta en patient som jag hade hand om i helgen. Blir nog inte för långt då å så kanske jag kan skriva lite längre på smärtdelen.. vad tror ni? Känns som jag skulle kunna skriva mkt mera där än vad jag har gjort..

KRAM till Dig min vän, du vet att det är bara att höra av dig om det är nåt!!
Utan dig had jag nog hoppat av förra året tror jag.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0