Det var det

Snart är det dags att dra hemåt till Umeå igen.. tar bussen som går 6:15 från Tärnaby busstation. Har jobbat 27,5 timmar räknade jag ihop så det blir då lite plus på kontot iallafall. Har kört med ooopeln idag, gillar den bilen! =) Får lägga upp bild på pärlan nör jag kommer åt mobilsladden imorrn. Mamma hade bakat scones ikväll när jag kom hem - as always när jag har jobbat kväll!! Fatta vilken kvinna hon är!!

Hittade två par skor i mammas garderob som får följa med mig söderut imorrn, ett par bruna pumps å ett par vita skor som jag tänkte spraya silver med samma färg vi sprayade millas cyjel med.. Blir nog assnyggt!! =)

Får se om jag ens hinner få tag på nån biljett till nästa helg, ser lätt mörkt ut just nu..=/ Men men I will överleva det med isf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0