En söndag i oktober

igår var jag ledig å frisk:) Började dagen med söndagsproemnad runt nydalasjön(människan är ett vanedjur har jag hört) å sen så blev det kaffe å mys hos Jonny. Gick sen till min deltidssambo å övertalade henne att följa med på strömspilen. Lyckades med mitt uppdrag så vi cyklade ner dit å flummade på som vi brukar ungefär.. Testade en korsett men den va typ 6 cm för bred runtom min späda kropp.. Får hitta en mindre med andra ord!

å så for vi på Maxi och handlade och hade täving om vem som gissa rätt pris på sin handling, jag vann en storseger med 9,50 från den rätta priset, milla va typ 20 lr 30 ifrån sitt rätta pris.. hon hade glömt räkna med batteriet;) Fan jag är bäst, skyller 9,50 på att jag hade gkömt bort bananerna.. Livet är en tävling!! =P

Sen så blev det blodpudding hos milla med lööök, morötter å så bacon å rårörda lingon till det, Milla fuskade med mjölk till å jag drack vatten för att maximera järnupptaget.. Eller nåt. Sen drog vi iväg till ISKU för coreträning å gym. Ingen bra idé visade det sig för nu är både hon och jag sjuka igen.. :/ Men jag är ädå relativt pigg, mest bara snorig å jävlig. MEN det här var ett sidospår.


Milla uppskattar alltid min kokkonst..;)
Milla fixade pannakakor å plättar hemma hos hennes vän Anders å de var sjuuukt goda:) TACK Å BOCK till honom:)

Filmkväll på Kuratorvägen med en massa IDare å sen nattinatt. Sov rätt dåligt r/t sjukdom å att jag tyckte det var mer intressant att studera omgivningarna typ.


Kommentarer
Postat av: Milla

Haha läcker bild xP Du har fan smittat mig med nåt ditt mähä... du borde använda det som Jonny hade i sin påse dagligen för att undvika såna här saker ;)

2009-10-19 @ 11:35:59
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0