Im back

Tillbaka i Umeå nu, känns bara bra faktiskt! Sjuukt tråkigt att åka bussen ner, tur det var Göran som körde till Lycksele så jag fick mig lite sällskap:) Han är rolig å snäll den mannen, har kört buss så länge jag har åkt buss.

Hade mkt packning med mig åxå å mamma trodde aldrig att jag skulle kunna bära hem allt frå NUS.. MEN jag bestämde mig att jag INTE fick vila på hela vägen hem för att jag inte skulle känna efter hur jävla tungt det egentligen var.. Så jag bet ihop och gick hela vägen utan paus trots att jag trodde höger axel å vänster arm skulle lossna från kroppen. Blödde gjorde det från hälen åxå märkte jag när jag tog av mig skorna.. ;) Blod svett men INGA tårar!

Milla kom förbi efter jag ahde varit hemma 30 min, bra att ha henne här - känner mig sjuuukt välkommen tillbaka till staden när jag träffar henne.

Annika, jag skulle aldrig kunna ha sex med dig..

Hm jag fatatr inte riktigt vart hon fick det ifrån men jag antar att det är någonting hon tänkt på länge.. ;) Vi tog då en promenad å så hälsade vi på David på tvistevägen, trevligt:) Jag diskade å fick mig lakrits som betalning eftersom han har kassast godissmak ever å dissar alla lakritsar, bra för mig ialalfall=)

Min å Millabus katt som vi kallat Findus.. Hittade honom på vägen hem till David:)


Sen så for jag ut å löpte typ 10 km, kändes som om energin aldrig skulle ta slut.. Ville bara springa snabbare å snabbare hela tiden..=) Älskar när man får den känslan:)

Tittade förbi Jonny åxå som hade varit snäll å fixat en biljett till festen nästa helg, så sjuukt jäkla bra gjort!! Hade börjatr misströsta.. Får se vad man ska klä ut sig, velpotta som jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0