Sjuuuk

Inge kul att vara sjuk.. Men det känns mkt bättre nu. Kanske inte så smart att fara ut på Origo igårkväll men det var ju så läng sen som jag var ute å dansade med Stina å Elin.. Milla var där åxå förstås=)

Stina å Elin på Origo

 

Elin hade bytt glasögon som jag gatt testa;)

Vi hade en trevlig kväll, först for jag Elin å Stina ner på stan och käkade tacostallrik på Starz, sjuukt mkt smält ost å väldigt gott! Sen så for vi till  Stina och svullade kladdkaka å så kom vi på att Erik fårn vår gymnasieklass åxå bor i stan numera så vi ringde dit honom, så det var bara Gina å Anki som sakands från förra klassen! Sjuukt trvligt var det:) Sen skildes vi åt å gick på Origo där vi träffade Milla å en massa andra IDare.. =)



Ska försöka ta mig ut i solen ett tag, får väl gå snigelfart runt kvarteret eller nåt.. Borde egentligen skriva på arbetet men jag har sovit bort hela dagen, orkar inte.. Svetten lackar å huvudet spränger:/ Såg andra avsnittet av Bonde söker fru åxå, hur fan tänker killen när han sitter tyst under en speeddate??


Sååå vackert<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0