Soliga torsdag

Jag hade ju som sagt var min första dag på VFUn igår å de verkar blir bra, fast trötter blir man! När jag slutade messade jag hit Milla på FIKA för jag ville ha TUNNOR med kaffe!! Gott å bra för kropp å själ.. Sen så lagade jag min cykel som lät förskräckligt när jag tramapde.. Å så for vi på Ica för Milla skulle storhandla buljongtärningar;) For sen hem till henne å så lurade hon mig att laga mat å äta med henne.. Blev en aawesome rotsakssoppa å så hennes kladdkaka med vispgrädde efteråt=)

Gottigott

 

Studentlycka - 6 matlådor!


Mys i millas säng/soffa

 

Dataspel är INTE okej..;)


Spelade bilspel på playstation och jag hade som vanligt mest inlevelse.. =) Lärde Kim dansa å så gick jag väl hem vid halv tio med ett kortare avbrott på vägen..=) Skulle sova men det blev att jag ställde mig och lagade tjockpannkaka istället:)

Idag har jag druckit kaffe hos Jonny å så har jag gått runt nydalasjön med Maria i det underbara vädret. Ha just smält i mig baguette med köttbullar å rödbetor som jag fick av mormor förra helgen:) å så dricker jag kaffe, Jonnys kaffe måste ha varit för svagt;) Ska till sjukhuset snart, börjar halv två idag.

Funderar på att dra söderut imorrn efter jag slutar.. Borde höra med pappa om han har nåt speciellt för sig i helgen eller om han har tid med lilla jag.

Kommentarer
Postat av: Milla

Den jävla soppan som nästan förstörde min mattebok :S inte okej.

2009-10-01 @ 12:58:49
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Anders

Soppa utan kött?

2009-10-01 @ 23:24:19
Postat av: Annika

yes soppa utan kött!

2009-10-02 @ 05:53:05
URL: http://annikaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0