Söndagslyx

Yes det kan man väl säga att jag har haft. Har haft en bra dag på praktiken, rätt lugnt på avdelningen för de ordinarie men jag hade rätt fullt upp med att hålla koll på "mina" två patienter som jag skulle ha ansvar för. Märks ju att man inte är helt hundra på hur det funkar på sjukhus.. Men då har jag ju inte jpbbat där heller och jag är ju inte färdig sjuksyrra på ett tag. Lyxfika med ägg å grejer på förmiddagen, riktigt mysigt i fikarummet med alla söta sjuksyrror och uskor=) Å så blev det gofika på eftermiddagen med punschrullar som jag gillar:) Kollade B-glukos på mig själv efter en timme å det visade på 5,7 så de trodde inte jag hade nå problem med diabetes iallafall;)


Efter praktiken blev det det en långpromenad med min älskade Emil, hur hade jag klarat av första året på universitetet utan honom?? Han var verkligen ett stöd för mig när allt kändes pest å pyton!! Å så var han den som firade min första födelsedag i Umeå åxå..=)

Galnaste å bästaste bilden på mig å Emil..



Det lyxigaste med den här söndagen var att jag fick ett sms lagom till att vi hade prominixat färdigt där jag fick en invite till söndagspizza à la Stina som för övrigt är en av de bästa pizzabagarna i Umeå:) LYX LYX LYX att få sätta sig vid dukat bord efter en dag på jobbet/prakttiken/skolbänken..

Unga versionerna av Annika å Stina

Det är verkligen helt underbart att umgås med dessa änglar som omgiver mig dagligen!! Jag å Stina snackade rätt mkt om det där med vänskap, det brukar vi göra. Konstigt att saker och ting kan förändras.. Konstigt att saker och ting som förändrats kan fungera så bra i vissa fall åxå!

Världens bästa Anders:)

Man kan inte bli annat än glad i hans sällskap:)


Tiden det begav sig.. Lr nu ljuger jag, lika vild på dansgolvet är jag nog alltid!


Kim med låångt hår å Milla som världens hetaste Barbie

Jaa jag erkänner, har hittat gamla bilder på mitt USB som jag använde mestadels under gymnasiet..=P



Hade varit kul att få tid att träffa mina lite nyare bekantskaper mera åxå.. Ni är underbara ni åxå!! =)

Träffade Bjooorn på Ica åxå när jag skulle handla oooost ikväll åxå, nice det:) Det är en fin ponke det för de som inte redan hade fårståt det! Blidde dock ingen film för mig ikväll, skrev lite på min uppgift istället å så gatt jag prioritera bloggen lite;)

Kommentarer
Postat av: Milla

Jäflar vilken klyfta jag hade i min balklänning ;D



Jo, Bjoorn (som hatar när man kallar honom det) är en väldigt fin nallle :) ID08:s klasspappa! ^__^

2009-10-11 @ 22:36:50
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Annika

Yeees hett, hett!!!



Wee just löööve ID08s daddy;)

2009-10-11 @ 22:38:59
URL: http://annikaul.blogg.se/
Postat av: Stina

det var sååå trevligt att det passade att få bjud vännen på middag... MEN vilken bild du hittade på mig, väcker minnen, å på tal om röda näsor som vi snackade om för en tid sen, här e bildbevis på min...

2009-10-12 @ 07:35:47
Postat av: Anders Gunnebrink

Men nu jävlar har det blivit iaf en bild på en snygg människa på bloggen din! En liten fråga bara: När är den bilden tagen? Jag verkar ju vara något fixad för utgång någonstans och promillen verkar där den oxå så vart var vi och vart skulle vi?

2009-10-13 @ 20:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0