Trevligt

Gick en promenad med Gina idag på förmiddagen å så kikade jag förbi hemma hos henne för att inspektera lägenheten. Den var jättefin:) Guuud vad längesen det var jag träffade den här flickan men det känns som om vi är rätt lik oss ändå;) Snackade gamla minnen å statistik över antalet tjejer från Tärna som fått ärstörningar.. Ganska många av nån konstigt anledning, stället är ju inte så stort!

Fina Gina på Stockholmsresan i 3:an=)

 

Hehe fokuserad på skolan redan då.. Tur att till och med lärarn ser uttråkad ut!

Undrar bara vad det är för karlslok jag höll på att snärja.. Stina kommer du ihåg?


Hon hade ett rätt lustig historia/minne från 9:an då vi åkte ner till Storuman för att kika på gymnasiet där. Jag hade visst fått nån ångestattack över lunchen som serverades, hamburgare med bröd. Hon hade försökt å lugna mig och höra vad det var för fel å tillslut kom det fram att det var BRÖÖÖÖÖDET som var farligt!! Hon trodde att det var dressingen eller köttet det var nåt fel på men näää det var visst farligt med BRÖÖÖÖDET..=P Shit jag minns inte den gången faktiskt men när jag hör det så blir jag inte förvånad, inte alls faktiskt. Vitt bröd är verkligen döden.. Hmm vad åt jag till frukost idag?? Jo gröt å enkällarfranska från konsum.. Fan vitt bröd jag borde vara död vid det här laget!! =P

Vad har jag annars gjort på min "lediga dag". Jo jag har suttit hela eftermiddagen med VFUuppgiften men typ inte skrivit nåt på den trots att jag inte har slösurfat nånting alls.. irriterande att det ska ta sån tid för mig!! Å så stekte jag fisk och kokade potatis till Stina å mig till middag.. Blev gott tycker jag iallafall:) Å så har jag spelat saxofon i nån kvart innan jag lessnade på oljudet;)



Känns som om jag har noll motivation till att fara på IKSU och träna för tillfället, ingen vill ju följa med mig dit när jag är ledig ju=/ Å fara själv är bara piss tyck jag.. Vill på bodypump å slita vikter.. Å så saknar jag Stepmuskel med Maria som kommer att vara i Skellefteå i tusen år framöver!! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0