TrötterAnnika

Yesbox alright! Idag höll AnnikaUL att somna bakom ratten på ishalkan som rådde längs boksjövägen.. Har kört MÅNGA mil idag med tjänstebilen AZW som vi kort å gott kallar den.. HAr tre likadana fast med olika regnr så det blir lättast så. Jaaa varför var jag trött då?? Jp för när jag kom hem började jag att greja med datorn, tänkte att jag kanske skulle öppna dokumentet med seminariegrupperna på Cambro för att se vilka jag skulel skicka till å så.. MEN det gick askasst å jag satt å svor i telefonen där Milla fanns på andra linjen. HATAR VISTA, HATAR VÅRA LÄRARE, HATAR DATORN osv lät det.. Arger var jag minst sagt å inte kunde Millabus hjälpa mig trots att hon ska föreställa datanörd numera.. Fejknörd säger jag då hon klankar på mig som råkar blogga rätt intensivt trots att jag är hemma i Kråkberg där Internet ska vara segast ever.

Åter till tröttAnnika.. Ja satt väl uppe till runt elvasnåret å jävlades å fick ett sms som piggade upp mig för det var sååå dumt;) Mamma tyckte det var kul åxå och kunde inte sluta kalla mig sötöraså jag gick isäng å pluggade igen mina öron för att sova. Vakande pissnödigare än jag någonsin varit vi halvtvåtiden å steg således upp å gick på toaletten. Frös som jag vet inte vad när jag skulle lägga mig igen trots två täcken å fleeceöverkast å min blå fleecefilt=/ Men jag somnade å sov gött fram till halv sex då väckarn ringde. Kände mig förstås oförskämt pigg å gick upp å käkade brakfrukost som jag alltid gör nör jag har frusit å vaknar pigg vid halv 6.

For på jobbet, fick åka med schäääfern lr jag menar förstås chefen som bor i grannbyn, perfekt! =) Sen så började den eviga bilkörnigen/arbetet.. Tur jag då hann sitta mina 30 min på lunchen innan det var dags att jobba igen! Eftermiddagen var en låång plåga för att hålla upp ögonen. Nu ska jag inte snacka mera trötthet.

Kom hem å skickade in arbetet till min basgrupp å hoppas att läraren kan svara på mitt mejl om vilken lärare jag ska skicka uppgiften till.. ingne svar än iallafall.. Ska vara inne imorgon kl 12, samma tid som jag börjar jobba. Blir hur bra som helst tror jag. Synd jag inte har någon egen bil, hade behövts imorrn med tanlke på att mamma jobbar 8-16:30.

Håret är kortare nu åxå blev inte riktigt bra men jag ska be Emelie att fixa till det när hon har tid, men jag trivs med att ha det kort ialllafall. Om håret på huvudet är kort så har det börjat bli regnskog under armarna å i australien har säden börjat gro.. Fattar inte vart alla självmordsredskap finns i det här huset!! Det BÖÖÖR ju faktiskt gå att hitta en futtig rakhyvel i nån vrå men icket. Längar hem till min rosa Venus Vibrance..Får se det som en slags terapi att vara här och faktiskt låta allt växa som det vill.. Huvvaligen!

Har hört samma låt minst 15 ggr idag.. Så jäkla nice!!

LOVE SEX & SUNSHINE :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad du är duktig :) Nyfiken på nya frillan...

2009-10-27 @ 21:08:28
Postat av: Anna

Haha, Annika, man får då veta det mesta som händer i ditt liv. :) Spelkväll snart?

2009-10-27 @ 21:44:03
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0