Allt annat är sååå viktigt å sååå mkt roligare, trevligare, bättre

Än att plugga!

Mm idag har jag pluggat, kört stepmuskel med Maria, ätit lucnh, pluggat, bakat bröd,druckit kaffe, pluggat, gräddat brödet, lagat min underbara tonfiskpaj(när liks ugnen var på tänkte jag), pluggat, passat pajen, pluggat, sussat på spikamattan, pluggat, druckit kaffe, städat, gått med Stina, lagat mat med Phimpho å hennes kompis, ätit, ätit blåbärspaj å kaffe, å nu är det nu..

Gick rundan runt Kinabron.. Sjukt vackert med höst!


Tonfiskpajen som jag fastnat för.. finns alltid i min frys!

Brööööd är underskattat!



Mellan det här har jag väl kolla Facebook sisådär 72000 ggr och bloglovin lika många ungefär..
Tur man är kvinna!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mmm, vad god tonfiskpajen såg ut! kan du inte skriva ut recept, hehe?

2009-09-23 @ 20:38:46
URL: http://mikariana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0