Bekännelse

Det är mycket snack å skriverier om hur smal å hemsk Victoria Beckham ser ut.. Jag har förut tyckt likadant men jag har kommit på mig själv den sista tiden att jag tilltalas av kvinnor som henne, dessa som blir uthängda i media för att de är så himla smala å sjuka.. Visst inte alla t.ex. när Nicole Richie höll på att tyna bort för ett par år sedan men det är nåt med Bechams utseende som jag gillar å avundas. Jag vill se ut som henne! Å jag är imponerad av henne för att hon kan se ut som hon gör efter att ha fött X antal barn.

Mindre smickrande bilder på Nicole Richie..


snygg brud som uppenbarligen  gillar sunbrills
Det här är även något jag tänker på i min omgivning, jag tycker att starka tjejer är jättesnyggt å tycker att de som har lite "hull" är rikttigt sexiga...MEN när det kommer till hru jag själv vill se ut så är det de här små korta tjejerna som har kroppar i mellanstadieformat.. De som blir alldeles röd å kall om näsan å ser ut som små tometenissar ute på vintern  å som man bara vill hålla om å skydda från allt ont. Helt käppt med tanke på att jag ser mig själv som värsta superwomen som ska vara starkare än alla och kunna lyfta å bära å greja på obehindrat å ha energi över till att hjälpa alla i min omgivning.. Så jag vill vara den där stora starka tjejen i ena sekunden å i nästa så kommer jag på mig själv att avundas sizezero brudarna..Finns ju en del såna i klassen å det känns så himla pinsamt å tänka dessa tankar, tur att det inte syns utåt vad man tänker!

Jaaa det här var min bekännelse..

Kommentarer
Postat av: Gina

Men alltså du om nån är ju typ redan där i sizezero? :p

2009-09-07 @ 20:19:27
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0