Ingen rubrik=P

igår var jag på bio å såg "Flickan som lekte med elden" med Milla Kim å Jonny. Bra film men långt ifrån lika bra som boken tycker jag iallafall, det va som så mkt som de hade varit tvugna att plocka bort från handlingen. Blev sent innan jag fick slå igen ögonen och det börjar jag känna av nu..

Salander var dock snyggare i den här filmen än i första!

Idag pluggade jag nån timme på morgonen å sen gick jag ut på en helt underbar promenad i höstsolen=) Kom hem å då var det dags för lunch med Phimpho och vänner till henne, gottigott! Sen så slöpluggade jag typ 1,5 timme samtidigt som jag snackade med Millabus på msn.. Men jag tror jag ska greja den här tentan ändå!

Råkade hamna på skidspåret vid Carlshem

Sen så for vi till Ersboda vi tretiden och gick på Myrorna, Jysk och Rusta. Hittade mig hårsnoddar å ett linne. Nu har jag väl käka middag å betämt mig för att skippa träningen ikväll, så fucking trött! Å så tentaångest.. Alltid tentaångest!! Men det är likt för de flesta inbillar jag mig. 

Galna chauffören, fatta inte att jag vågade åka med honom=P

Snygga brudar=)

Milla å Kim käkade på Frasses..

Cruella de Vil =P

 

Milla å jag föräslade oss i Hello Kitty bäddsättet som visst kosatde 249 sek.

Å så fick vi flashbacks från en natt i liknande säng på FBUgården i Hemavan våren 2008=P



Kommentarer
Postat av: Gina

Wiho awesome! ;)

2009-09-24 @ 22:15:35
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0