Eftermiddag med Milla

Va så sjukt arg å less å irriterad efter skolan idag så jag höll på att spricka!!! Dessutom blev jag än mer irriterad å förbannad när jag tänkte på hur svinigt folk kan bete sig. Mobbing is not the shit! Fy säger jag bara.. Som plåster på såren fick jag å Milla oss varsin tekopp å kladdkaka, det var nice=)

Fika på balkongen... Jag fick den största biten=)

Sen så gick vi ut på skogspromenad till Carlshem å hittade lite mysko saker på vägen dit.. Vi plockade röda vinbär å hämtade min pölsa hos brodern å Angelica som inte var hemma. Niiiiice med hemkokt pölsa!

En sjukt nöjd Milla.. Vi fick nog ihop över ett kilo tillsammans=)

På vägen hem så lekte vi lite i klätterställningen..

Självklart gick jag högst upp av oss.. Nice med lite fågelperspektiv på millabus;)

I höjd med träden.. å håret ser passande nog ut som ett skatbo=P

Kom hem å pluggade ett par timmar tills det kändes som om jag ville slå ihjäl någon pga. ofokus, hunger å kaffeabstinens.. Så nu har jag käka resterna från i lördags å så fruktsallad med banan, päron, jordnötter å turkisk yoghurt till KAFFET(som för övrigt kommer bli en påtår alldeles strax).

Kommentarer
Postat av: Gina

Bara att ha lite normala vanor, typ äta bra mat och bara äta onyttigt på helgen och motionera varje dag :)

2009-09-14 @ 20:54:01
URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Milla

Tacl för att du finns vännen så att jag kan få tänka på annat en liten stund! <3

2009-09-14 @ 23:27:52
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0