Helg i Umeå

Blev varken Tärnaby eller Husum för mig i helgen, stannade kvar i staaan. Va inte så pepp på det men det blev en helt awesome helg=) Filmmys å kladdkaka hos Milla på fredagkväll.. Kom inte ihåg vad filmen hette minna mest strulet med att få subtitles på den;) Men det funkade tillslut..

Milla sjukt nöjd med mat å framförallt dryck

Mästerkocken i shorts

Kaffe med öhh grädde??

Lördag så blev det lite plugg på förmiddagen(liite iallafall) å sen gick jag ner på stan med Jonny och fikade på Kafe Station å så gick vi på Systemet och handlade lite inför kvällen. Lagade mat hemma hos Milla i utbyte med att bli bjuden på middag.. Inte dåligt i min mening. Renköttet var bara att värma å micron men jag fixade goda ungsbakade morötter och kantarellsås som blev riktigt bra=) Har nog inte gjort nån sån sås förut faktiskt... Men nice blev det=) Grillade på varsin baguette åxå;) Milla stod för att blanda till lite GT till maten och de smakade helt awesome åxå=)

Jag å Maria.. Hade lånat Millas kilt kvällen till ära=)


Sjuuuukt rolig bild!! Höll evigt på att kvävas när jag såg bilden dagen efter!!


Sen blev det kaffekask för mig(premiär) å så kom min kompis Maria för att joina oss på IDfest hos Björn. Hade en sjuuukt nice kväll och hamnade tillsut på Skogis där jag dansade loss.. Fick bugga en hel del till och med=) De andra drog vidare till Origo men jag stanande snällt kvar på Skogis ensam..Men kul det med=) Mötte upp de andra strax efter två då allt stängde å sen så läggdags.

Söndagen bjöd på sjukt nice väder..

Nydala - söndagsparadiset


Söndagen blev det sooovmorgon å så skogis tillsammans med hälften av alla studenter i Umeå kändes det som. svullade så mkt att jag hade magknip resten av dagen.. Trots en tvåtimmes promenad så orkade jag bara få i mig en Smoothie till middag å så blev det lite onyttigheter på filmkvällen.. Vi såg Bruno och jag säger bara en sak - sjukare film får man ju leta efter!! Men helt klart sevärd;)

Nu ska jag återgå till studierna igen.. Började plugga vif åtta men det är svårt för min hjärna att få in saker känns det som.. Börjar jag bli gammal månntro??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0