Nackspärr!!

Så jäkla synd om mig idag, går inte att fokusera på annat än den där jävla nackspärren som legar å gnagt HEEELA dagen!! Fick kaffe å lite massage som plåster på såren..Tur det iallafall=)

Ska pigga upp mig med middagssällskap i form av Stina som skulle köpa med sig kebab, själv ska jag käka basilika och tonfiskpasta.. Va länge sen det!

Inte pepp på fest ikväll.. Det är ju kul men man bli ju så grymt slö dagen efter plus att det inte är så jäkla bra för tänderna/vikten med partaj! Men imorrn måste jag väl peppa upp mig å vara lite social med klassisarna å nollorna ändå.. Blir nog skoj iallafall.

Förutom fucking nackspärr så har min dag varit bra, va bra föreläsare och det blev mkt snack med klassisarna.. känner att jag har funnit några nya stjärnor där=)

Guuuud vad jag hatar finnar!!!!


googlade på nackspärr..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0