Torsdag

Idag har jag inte varitr alltför effektiv, känt mig rätt trött! Men men jag satt då tre timmar på MB innan lunch å så en timme på eftermiddan.. Gott nog, sjukt intressant att läsa om alla sjukdomar helst de gynekoligiska tycker jag=)Däremot är syra-basbalans å vätskebalans å sån skit till kemi väldigt söööövande!! Iallafall så delade nån kristen grupp ut våfflor vis fontänen på lunchen så det var niiiice=) Sen for jag å Milla hem till henne å elade på hennes matlåda;) Det var gott det åxå=)


Våfflor är gott tycker Millabus

Kom hem vis tre å la mig här ute med en skvallertidning i solen å slappade tills det var dags att laga lite föda igen. Käkade, promenerade en sväng å sen så blev det Stina för hela slanten!! =) Vi såg en dokumnetär på femman som upprörde oss båda ganska rejält tror jag..


jöörp à la annika..Men gott var det iallafall.. =)

Imorrn är det skola sen blir det stepmuskel, middag med Maria å festis på kvällen..=) Blir nog en bra dag!

Tenta om två veckor..

Kommentarer
Postat av: Milla

Våfflor ÄR jåtte gott!

2009-09-10 @ 22:17:20
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0