Underbara måndag!

Min måndag började inte perfekt, magknip heeela dagen fram till typ 17. Hade introduktion på VFUn och jag tror att det kommer bli fyra bra men intensiva veckor som väntar. Jag kan inte mer än misslyckas är min iställning! ;)

Men men varför var den här måndagen underbar då? Joo för jag fick en kopp med chaite hemma hos Milla efter att jag gått hem från sjukhuset in regnet och jag var blötare än den blötaste hunden. Å sen blev det Tomtebo där jag käkade hämtpizza hemma hos Annas svägerska tillsammans med Anna, Maud, lille Julie, tvillingarna å deras föräldrar förstås! ;) Gott med pizza och ännu godare blev det med det goda sällskapet, barn är ju för söta!

Gick ut på promenad med Anna, Maud och Julie efter det för att posta brev och jag köpte mig en lakritspatron på ÅC för pizzan hade förvandlat mig till ett godismonster! ;) Skildes åt vid kolbäcksvägen å så for jag på kafferast hos Jonny å så blev det att förvandlas till en liten skrumplever i badkaret där jag tillbringade typ 2 timmar.. Blev lite kallt innan slutet! Men jag kan inte fatta att jag badade så lääänge, tappade helt bort tidsuppfattningen. MEN det här är då de anledningar till varför min måndag var den mest underbara måndagen in years! =)

Annika är ett riktigt blötdjur..

Skyller på att hon är född i fiskarnas tecken!


Imorgon börjar allvaret, idag blir det att njuta av kylan å höstsolen som väntar på mig utanför fönstret..=)

Nydala



Kommentarer
Postat av: Carina

Herregud!!! Badade du ute??? Hur jäkla kallt var inte det?

Du är värst!

Definitivt ingen badkruka...

Varm kram till dig :)

2009-09-29 @ 16:24:12
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0