First day of NO SUGAR

Det har gått bra faktiskt.. men dagen är ju inte slut än! Tror nästan det var dålig idé att fira sista dagen men en massa kakor och glass och godis.. huvudet  har varit i chock idag och suktat efter en massa kaffe och som jag åxå tror SOCKER. Men icke sa nicke, det fick bli kaviar på förmiddagsskorpan och ost på eftermiddagsskorpan. Ett ton kanel på äpplet medan jag försökte övertala min hjärna om att det i sjävla verket var en riktigt saftig och god äppelkaka;) HAha fan vad bäst jag är! Jonny kom förbi på middag och botade min huvudvärk med sin blotta uppenbarelse. Det är nice med stort N:)

Godis? - nej tack!

Ska försöka få in det mantrat så det blir lätt att säga nej om jag blir bjuden..

Kakor - nämen usch vad äckligt!

Kommer aldrig gå att lära in det men jag ska då göra ett uppehåll likväl..

 

Jag tror på mig själv och jag tror på karlsloken åxå! Ska dock göra ett undantag för tentafika/slut på praktikfika på Kafe Göteborg, sådeså! ;)


Kommentarer
Postat av: Carina

Haha, vad du är rolig!!

Ja, kakor och godis är det ju kräk varning på :)

Kram kram

2010-04-07 @ 19:46:25
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0