KRÅKBERG i mitt <3

Fasen vad det är nice med små fjällbyar ändå, har verkligen haft det toppenbra där hemma:) Det enda jag saknade var min älskade storebror som stannade med sin älskling i staden över påsk. Ätit gott och haft nice väder några dagar iallafall plus att jag fick träffa bästaste Vickan å hennes fästman=) Testade till och med deras ringar!

Fredagen var lite mulen men jag tog en promenad upp på toppen längst till höger i bild

Vädret kan kasta om fort uppe i fjällen..


 

På lördagen sålde jag nummerlappar på pimpeltävlingen i grannbyn tillsammans med Jennie

 

Ganska mkt folk på isen, över 170 deltagare!

 

Påskmat å en öl så vi fick vara oss själva för en stund;)


 

På söndagen var det toppenväder och vi var nere på sjön mest hela dagen och grillade

SOOOOL=)

Lite snowboard=)


 

Bästa vädret kom då det var dags att åka hem till stan.. Gick då en promenad upp på fjället:)

 

Snyggaste frillan;)


Lilla huset på backen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0