Priset man får betala för en trevlig kväll

Idag har jag känt mig trött, trött och åter trött! Skyller på de öl jag drack igårkväll och att jag gick hem till älskligen efter Origo dvs att det blev sent. Men det har varit en nice dag idag, LEDIG ggr tusen! Lite stressad känner jga allt attt jag är över alla "borden" men det var varit jättekul idag. Har varit bort på Ersboda och fyndat lite grejer, 2 sportbhar, ett par glansiga trosor och en buff - allt under hundralappen! Nöjd=) Sen så har jag fyndat ett diadem med en rosett på på H&M.. Och nu till det bästa, har varit på Fortet och lekt med Carro och hennes kille Tobbe som var på mitt lag. Och vi vann över de andra laget:) Kom inte ihåg vad alla hette med den var skönt folk från Bygg och Ina från Storuman. Flum, flum men skojsigt värre! :) De fysiska grenarna var de som gick bäst för oss:)

Tobbe

 

Slitna efter Fortet

 

<3

 

<3




Nu ska jag hjälpa till att fixa inför kvällens nyårsfirande!

<3Mein schöner deutschen Freund <3

Kommentarer
Postat av: Ina

Stal bilden på mig helt oärligt ^^

2010-04-18 @ 21:08:48
URL: http://snowstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0