Snart slut på min tid på NUS

Blanadade känslor, har haft en bra tid på Neurokirurgen vilket känns toppenbra! Framtiden ser inte lika mörk ut.. Visst kommer jag att greja att vara sjuksköterska och jag kommer bli grym! Iallafall om man ska tro vad handledaren säger och den feedback jag får av mina patienter:)



Nu har jag inget bröllop att se fram emot längre, ska inte få fara på Viktorias och spela=( DET känns jättetrist!!!!! MEN det är bara att gå vidare.. Ska peppa för en resa och så peppar jag för Brännbollsyran i maj=) Milla and I :)

Inget bröllop för kåren:(


Sjuuukt nice:)



Kommentarer
Postat av: Milla

Vad är det där för bild? :D

2010-04-08 @ 09:55:05
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: EmmaS

Yran kommer bli super!

2010-04-08 @ 16:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0