Till alla som orkar läsa mitt skryt! Sjukt glad:)

Hej Annika,
Jag tycker du har skrivit ett mycket bra arbete, även om det är begränsat utrymmet som du själv skriver.Du har gjort ett intressant och relevant val av ämne för uppgiften och du ger en bra beskrivning av pizza utifårn många olika användingsområden (kalas, bakis osv).

Du visar tydligt att du läst litteraturen och kopplar den till resonemang kring din produkt på ett föredömligt sätt. Jag gillar dina reflektioner kring hur ätande av pizza kan bli ett uttyck för hälsa samt hur pizzaätande och gillande kan etableras som norm på exempelvis barnkalas.

Du låter kurslitteraturen berika och fördjupa reflektionen kring din produkt utifrån flera begrepp/perspektiv/diskussioner och ger onekligen en breddad förståelse av fenomenet pizza.Jag undrar om det skulle vara möjligt att få använda ditt arbete som exempelarbete i framtiden, för framtida studenter på kommande kursern, för att det är så bra?

Du har även bra struktur och bra språk i arbetet, vilket gör läsvänligheten bra. Lycka till i fortsättningen! /Anna





Tjohooo för ett VG - smack! :) Det satt bra när jag känner att jag håller på att strypas av allting!!! Skickade just in undervisningsuppgiften också på Cambro så nu har jag bara vårdplaneringsuppgiften att färdigställa innan Kroatien plus en refkletion över VFU:n för att jag missar det refleterande samtalet som vi har på måndagen efter VFU:n. Fast bara och bara den blir nog rätt mkt jobb med vårdplaneringen måste erkännas men jag har ju en hel vecka på mig att göra klart den;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Så duktig du är, Annika!

2010-04-29 @ 21:33:00
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0